2014. július 12., szombat

Essence szájfények :)


01: strawberry cheesecake
02: apple pie
03: cherry brownie
04: mint drop
05: mango icecream
06: berry cupcake
Végre teljes a gyűjteményem. Imádom ezeket a kis cuki szájfényeket.
Először a 04 mint dropot szereztem be, mert muszáj volt kipróbálnom egyet, és tényleg nagyon jó mentolos cukorka illata van, apró ezüst csillámok vannak benne. 
Ezután következtt a 05 mango icecream, mert nagyon sok jót hallottam róla, teljesen csillámmentes, és nagyon halvány színt ad a szájnak, az illata nekem inkább csak édes, mint mangós, de a kedvencem lett. 
Ajándékba kaptam a 01 strawberry cheesecake-et, ami egy világos rózsaszín, ezüstös csillámokkal teli, édeskés, kicsit kiérezhetően eperillatú szájfény. 
A 06 berry cupcake-et szintén ekkor kaptam ajándékba, ami egy sötétebb rózsaszín, nagyon csillámos, ténylegesen édes bogyó illatú szájfény. 
Ezután következett a 02 apple pie, mivel amikor megláttam, hogy kifutótermék lett, gyorsan még időbe beszereztem, az illata nagyon minimálisan emlékeztet az almás pitére, de ennek is jó édes illata van, először kicsit úgy tűnt mintha hullaszájszíne lenne tőle a számnak, de ez csak az én bolondságom volt, és ma már ezt is nagyon szeretem, ebbe is vannak csillámok, de nem olyan vészes.
Az utolsó amit beszereztem a 03 cherry brownie, mivel sokáig nem voltam oda az ilyen sötétebb színekért, majd tegnap rászántam magam, és nem bántam meg, talán ennek lett a legjobban eltalálva az illata, nagyon kiérződik a meggy/cseresznye illat, és csillámmentes.
A képeken látszik, hogy ezek a szájfények nem túl pigmentáltak, csak ilyen táskába dobálós, mindig hű társad, tükör nélkül is felteheted, nem túl tartós apróságok. Ivásnál-evésnél természetesen lekopnak, de szerintem 350 Ft-ot megérnek.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése