2014. február 3., hétfő

Catrice: Celtica Multicolour Highlighter 001 Far And Beyond (limitált kiadás)


Az Essence ice ice baby highlighter púder csalódás után a Catrice-hoz menekültem. Nagy sietségembe persze a leghibásabb darabot hoztam haza (alul és jobb oldalt látható). Az a baj, hogy képes leszek vissza menni egy normálisért. 1695 Ft volt, ami 600-al drágább, mint az Essence-é, valószínűleg a tükör miatt is, és ebbe legalább nem csalódik az ember. A képen is látszik, hogy az ujjlenyomatok királynője, de a belső kárpótol.



Olyan jó krémes cukor illata van... persze nem ez a lényeg. A nagy tükör szerintem jó ötlet volt, hiszen így nyugodt szívvel viszem magammal bárhová, meg igazán elegáns hatása van. Kicsit megijedtem azoktól a szürkés kék foltoktól, természetesen felvitelnél ezek nem láthatók. Először amikor néztem képeket róla, akkor nem tetszettek a köröcskék benne, de így, hogy a kezembe tartom, már látom, hogy igen is kell az oda, ettől lesz tökéletes az összhatás. Gyönyörű fénye van, egyszerűen a highlighterek highlightere. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése