2014. február 19., szerda

Catrice: Ultimate Colour Rúzs 230 Glamourize Me


Szeretem a Catrice rúzsait, mert nagyon szép színekben kaphatók és elérhető áron (1249 Ft). Ez pedig egy kifutótermék, úgyhogy még ennél is olcsóbban juthattok hozzá. A tesztert annyira szétpacsmagolták, hogy még a kezemen se mertem kipróbálni, úgyhogy alig vártam, hogy hazaérjek és leteszteljem.



Inkább ez alján lévő matrica színe hasonlít önmagára normál fénybe, mint amit az első képen lehet látni vakuval. Ez egy gyönyörű sötét lila, amit egy normális napomon sose vettem volna meg, csak néha szeretek kicsit különcködni. Persze hazaérve megijedtem, hogy én biztos ezt a rúzst akartam hazahozni?! De igen! Tele van apró ezüst csillámokkal, amiket nem nagyon szeretek, de ennél a rúzsnál kifejezetten tetszik, és nem zavarnak, pedig szoktak lenni olyanok amik szúrják picit a számat, ez nem. A csomagolása tökéletes, a rúzs pont elég krémes, tartósabb, mint a nem csillámos verziók. Szóval ugye féltem a színétől. Úgy voltam vele, hogy én ezt nem is fogom használni, csak ha őrült napom lesz. Aztán kipróbáltam a kezemen, és láss csodát nem is olyan sötét ez a szín, inkább egy jól eltalált bogyószín. Amikor pedig elkezdtem fotózni elképedtem, hogy milyen szép. Persze tele van csillámmal, de illik ehhez a színhez. A Catrice-ba sose csalódok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése