2014. február 24., hétfő

Catrice: Ultimate Körömlakk 06 Oh My Goldness!


Alig vártam, hogy kipróbálhassam és megmutathassam ezt a kis különlegességet. A Catrice lakkok felé sose mutattam túlzott érdeklődést, igazából nem is néztem meg őket soha úgy normálisan, csak éppen rájuk pillantottam. Talán ez a körömlakk volt az egyetlen, ami nagyon megfogott a kifutótermékek közül. Volt még 1-2 arany szín, de végül ő lett a szerencsés. Mindig is félek új körömlakkokat kipróbálni, mert nálam az Essence körömlakkjai mindent visznek. Na de lássuk..


Elég nagy kiszerelés (10 ml), igényes csomagolás, korrekt ár, mármint az eredeti ára is. Az ecsete tökéletesen eloszlatja a lakkot a körmökön, a festék viszont nekem túl folyós, de lehet, hogy ez csak a csillámosabb lakkoknál van így, úgyhogy nem vonok le rögtön következtetést a többire tekintve. Már kipróbálás előtt felkészültem rá, hogy nem lesz elég 1 réteg, ellentétben az Essence lakkjaimmal, és imádkoztam azért, hogy ne 3 kelljen. Imáim teljesültek, bár lehet még szebb lett volna 3-mal. Az elsőnél megijedtem, mert mintha csak apró csillámok lettek volna egyenletlenül eloszlatva. A másodiknál már boldogan láttam azt az eredményt, amit vártam. Egyszerűen gyönyörű, ahogy a fénybe az óaranyról az az igazi világos arany szín verődik vissza. A legkülönlegesebb lakkjaim közé került, úgyhogy csak nagyon ritkán fogom használni. Ezek után bűn lenne nem körülnézem a Catrice körömlakkok háza táján.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése