2014. február 5., szerda

Essence: Glow Tinted Ajakbalzsam 02 Glam Up!


Olyan édesnek tartom ezt a kis (gagyi) műanyag csomagolást, hogy kellett egy nekem is, bár eléggé sokallom érte azt a 650(?) forintot, körülbelül annyiba kerül. Nem volt nehéz döntés, hogy melyiket válasszam, pirosat nem akartam, rózsaszínnel tele vannak a fiókok, úgyhogy ez a különleges korall szín lett a kedvencem (még ha a kép ezt a színt nem is adja vissza).



Jól záródik, nagyon kis könnyű, azt nem mondanám, hogy kézre eső, mert ugye nem ehhez a hosszú formához vagyok szokva, de talán ettől érdekes. Zsírosabb, mint a Labellok, és amióta rátaláltam sokkal szívesebben használom ezt, egyáltalán nem szárad ki a szám, igazi védelmező. A tartóssága nem maximális, ha ivásnál nem is, de evésnél már muszáj újrakenni. Először amikor kipróbáltam, megbántam, hogy nem a rózsaszínt vettem meg, mert nagyon pigmentált egy ajakbalzsamhoz képest. De már hozzászoktam ehhez a csodás színhez és nem sokallom érte az árát se.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése