2014. február 17., hétfő

Rimmel: Glam'eyes Union Jack HD 4 részes szemhéjpúder paletta 001 Black Cab


Ma egy barátnőmet el kellett kísérnem a drogériába és nem tudtam megállni, hogy ne vegyek én is valamit. A Rimmel márka már csak a korona miatt is a szívem csücske (bár nem értem, hogy miért csak ebbe a szürke palettába nem vésték bele), ezek a paletták meg amúgy is mindig magukra szegezték a szemem, úgyhogy eljött az idő.



A paletták hátulján még egy iránymutató is van, hogy melyik színt hová kell tenni, ami kezdőknek nagy segítség lehet. A 001 Black Cab jött velem haza, mert a fekete szemhéjpúdereket mindig szívesen tesztelgetem. Rossz volt látni, hogy pont a legvilágosabb színnek adták a legnagyobb helyet, de gondoltam még így is hátha megéri. Megérte. De nem a fekete miatt. Pont az a fránya világos szürke amire azt mondom, hogy te jó ég milyen gyönyörű. A többi színt elég nehéz kikönyörögni ecsettel, mivel picik, és porolnak. Nem vagyok azokért oda. A két legsötétebb szín csillámos, a másik kettőnek pedig gyönyörű metál fénye van.  A fekete nekem nem elég sötét, mélyfekete, csak egy kis átlagos szemhéjpúder amit satírozásra fogok használni. A legsötétebb szürke az nagyon távol áll tőlem, nem elég pigmentált, és a színe se tetszik. A 3. szín pedig felkenve barnásabb, de nagyon szép színe van. Tehát győzött a legnagyobb, vagyis a legvilágosabb szín, amit szemöldökcsont alá kell feltenni.


Sietősen összedobtam a hátulján lévő információk szerint, és próbáltam az applikátorával elsatírozni. Így sikerült (vagy éppen nem sikerült):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése