2014. február 1., szombat

Jégkirálynő köröm: Essence: 129 the boy next door és Nail Art special effect topper 15 glitter on me (kifutótermékek)


Nem is tudom hol kezdjem, hogy önthetném szavakba ezt a gyönyörű színt. Annyira rég éreztem ilyet, szerintem körömlakkal kapcsolatban még nem is fordult elő hasonló, de kezdem az elejéről. Szemezgetek már egy ideje ezzel a lakkal, az utolsó darabot hoztam el a drogériából. Kék koszorúslány ruhám lesz egy esküvőn, úgyhogy most alapból próbálgatom az ilyen színű körömlakkokat. Nem is tudom volt-e valaha kék a körmöm.. huu ez most nagyon ciki. Mindig rózsaszín(vidámság), piros(hódítani akarok) vagy barna(ne szólj hozzám) volt amit tényleg használtam, hiába hever más színek tömkelege a polcomon. Ha használtam is őket, akkor 1-2 nap volt a lehetőségük megmutatni magukat a nagyvilágnak. 




Már az üvegét nézve is éreztem valami különlegeset ebben a színben. Teljesen magával ragadott, úgy éreztem magam, mint egy tündérmesében, főleg most, hogy ki is próbáltam. Olyan csodás azokkal az apró égkék csillámokkal amik ilyen szemet gyönyörködtető átmenetet adnak. Nem tudom megmagyarázni. A Narnia krónikáiból ismert "boszorkány"/királynő jut róla az eszembe. Egy hideg, megközelíthetetlen, de minden célját elérő nő.


Ez egy nagyon kis vidám, bohókás körömlakk szerintem. Azok a csíkocskák színváltozása nagyon édes, olyan mintha egy édességboltba járnék. Nem tudtam melyik körömlakkommal használjam, egy rózsaszínnel akartam, de ő most nem volt a kedvemhez való. Így, hogy ráfestettem a kékre, nagyon lágyított az összhatáson, had ne mondjam, hogy nem ez volt a célom, csak már nem bírtam ki, hogy ne teszteljem le. Nálam egész tartósak az Essence lakkok, például volt ami 2 hétig is bírta, persze olyan is ami csak 3 napig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése