2014. február 14., péntek

Catrice: Infinite Shine Szájfény 110 Tanferine Tango (kifutótermék)


Tegnap vettem ezt a szájfényt, mert úgy gondoltam, ha a Catrice szempillaspiráljai ennyire jók, akkor egy szájfénnyel se hibázhatnak. Nem is tévedtem..



350 Ft-ért lehet már hozzájutni. A boltban barack színnek láttam, hazaérve egy erőteljes narancssárgának, most meg már magam sem tudom mit gondoljak. Fura banán alakú az applikátora, először nem tetszett, de kipróbálva nagyon praktikus, pont illeszkedik a számhoz. Egy kicsit ragad, de ennyire kell is, mert így lesz tartósabb. Picit folyékonyabbnak tűnik, mint az eddigi szájfényeim. Az illata mennyeien édes, nagyon tetszik. Egy erőteljesebb barack színt ad az ajkaimnak, ezt is szerettem volna, nem lőttem vele mellé. Tartóssága olyan, mint egy átlagos szájfénynek: evést egyáltalán nem, ivást sem annyira bír ki, de tükör nélkül is tökéletesen fel lehet tenni az applikátor kialakításának köszönhetően.  Még volt egy áttetszőbb rózsaszín amin elgondolkoztam, de nem voltam benne biztos, hogy megkedvelem ezt a szájfényt, viszont sikerült, úgyhogy megyek én még a Catrice pult közelébe.


Vaku nélkül:


Vakuval:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése