2014. február 3., hétfő

Essence: ice ice baby highlighter 01 ice skating @ rockefellers (limitált kiadás)


Nagyon beteg lettem, de az új kiadásokat nem hagyhattam ki, úgyhogy rögtön rohantam is reggel a drogériába és imádkoztam, hogy legyen és még ne kelljen 20 helyre elmennem miatta. Volt! 1095 Ft-ért adta meg magát. Igazából nem is nagyon néztem utána, csak megláttam benne a hópelyhet és igen, ez nekem kell (mint egy 5 éves kisgyerek, komolyan). Még talán a szemhéjpúderek amik megfogtak egy kicsit, de nem nélkülözhetetlenek szerintem.



Olyan édes az a hópehely.. hetekig tudnám bámulni. Rövidre fogom a szavaim, mert sajnos miután elkezdtem tesztelgetni, rájöttem, hogy ez nem tart örökké. Örökké? Egy percig se. A lila egy ujjhúzással lejön róla.. Erről az Essence csillámos szemhéjpúderei jutnak az eszembe, a dobozba úgy látod hogy tiszta csillám, hozzáérsz és alatta semmi.



Na most, ilyenkor két lehetőséget látok, mivel konkrétan a hópehely miatt vettem meg. Az első, hogy nem használom és a polc díszévé avatom, ami úgyse fog menni. A másik, hogy veszek egy másikat emlékbe, ezt pedig elhasználom.
+1: megbarátkozom a gondolattal, hogy lekopik, nem veszek újat és elhasználom.
Rendesen elszomorította a napom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése