2014. február 4., kedd

Max Factor: Colour Perfection szemhéjpúder 440 sunset mood és 470 star-studded black


Az akciós kosárkába találtam rájuk, egyébként teljes áron eszembe se jutott volna megvenni. Nekem sokat számít az első benyomás és valljuk be, ennek nem a külső az erőssége (el se hiszem, hogy ez Max Factor). A lila nagyon világosnak tűnt, a barnát szívesebben hoztam volna haza, de az már bontott volt, és mivel nekem "akkora szükségem van" lila szemhéjpúderre ezért is ő jött.



Kinyitásnál konkrétan kiesett az egyik szemhéjpúder a dobozkából, abban a pillanatban elég nagy csalódottságot éreztem, egy ekkora márkával szemben főleg, de nem baj, a belsőnek járt még egy esély. A bal oldali világos lila elég gyengén produkál, de a sötétebbre már elhinném, hogy Max Factor, nagyon szép tavaszi sminket lehetne vele készíteni (ha nem hóba állnánk). Nem porolnak, mondjuk ez a minimum itt szerintem.




Erre voltam a legkíváncsibb. A bal oldali világos szürke nem nagyon érdekelt, csak egy sima szürke szemhéjpúder amit bárhol találsz, vagy ha nem, akkor is nélkülözhető/helyettesíthető. A jobb oldali fekete tele csillámokkal viszont rögtön a szívem csücske lett. Ennek persze nem csak a tetején voltak csillámok, tényleg van benne. Gyönyörű szénfekete, könnyen satírozható, a fekete CT felé tettem, és nagyon feldobta az összhatást.


Összességében ami miatt tényleg megérte, az a fekete. Alapból kicsit igényesebb külsőt vártam, ez olyan, mint egy olcsó kínai, de a belső picit kárpótol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése