2014. február 13., csütörtök

Catrice zsákmány :)


A Catricenak is már egy jó ideje kint vannak a kifutótermékei, de nem volt olyan ami annyira fontos lett volna számomra, ezért megvártam míg 700-ról 350 Ft-ra leértékelik őket, vagy legalább néhányat. 

A kék körömlakkot szerintem már nem is gyártják, az Elle magazinhoz járt ajándékba '540 Am I Blue Or Green?'. Még sose volt Catrice körömlakkom, szemügyre se vettem még őket, úgyhogy nagyon megörültem amikor ez hozzám került.
A többit viszont ma szereztem be. Az egyetlen amit nagyon szerettem volna az a körömlakk '06 Oh My Goldness!'. Nagyon tetszik, különleges ez a szín. Kíváncsi leszek, hogy hűséges társaim maradnak a Catrice körömlakkok vagy visszatérek inkább az Essencehez. Catrice szájfényem már van, de nem ilyen külsővel, ezért mindenképpen kiakartam próbálni egyet és a '110 Tangerine Tango' lett a szerencsés, ami az üzletbe gyönyörű barack színnek tűnt, itthon viszont egy erős narancssárgának látom, ami nem biztos, hogy kedvemre való lesz, de ezen a képen is más színnek tűnik, szóval okozhat még meglepetést.. A szempillaspirálokat ennyiért rögtön elkapkodták, az utolsó darabot hoztam haza a 'Mini Max Precision Volume Mascara'-t. A Catrice szempillaspiráljaiba még sose csalódtam, úgyhogy remélem ő is tökéletes lesz.
Nemsokára jövök a tesztekkel! ;)

Terméklista:
Körömlakk: 540 Am I Blue Or Green, 06 Oh My Goldness!
Szájfény: 110 Tangerine Tango
  Szempillaspirál: Mini Max Precision Volume Mascara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése