2014. február 22., szombat

Essence: Stay Matt Ajakkrém 02 Smooth Berry (kifutótermék)


Sikerült elhoznom az utolsó darabot ebből az árnyalatból. Eredetileg Catrice szájfényért indultam, amit meg is vettem, de gondoltam csak hazahozok már valamit még az Essence állványról is, mert az új szortimentet még sehol se láttam, úgyhogy addig is be kell érni ezzel.



Tetszik, hogy ezüst felirata van, sokkal jobb, mint a fekete, ez olyan csajos. Jó, hogy pont annyi festéket vesz fel, amennyit szépen eltudok oszlatni az ajkaimon. A színe hasonlít a szám színéhez, csak ugye jóval sötétebb. Bár felkenve már nem láttam túl sok hasonlóságot. Ma szinte egész nap ez volt rajtam, és az ivást simán kibírta, mondjuk az tuti, hogy 1000 közül is felismertem volna, hogy melyik az én poharam. Akárhány férfi ismerősöm megkérdeztem, azt mondta, hogy ez piros.. nem álltam le veszekedni. Szerintem szép rózsaszín és kész.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése