2014. február 8., szombat

A kedvenc nude rúzsom: Catrice Ultimate Colour 010 Be Natural!


Először is meg szeretném köszönni, hogy már ilyen sokan olvassátok a blogomat!:) Nagyon nagy öröm ez számomra. Na de most egy rúzsért vagyunk itt köhöm. A Catrice-nak csodás nude rúzsai vannak, bárki megtalálja a magának megfelelőt. Nagyon sokáig kerestem a számomra tökéletest, mint (önbarnító nélkül) porcelánbőrű nőszemély, és szerencsére ilyen baráti áron meg is találtam (1249 Ft). 




Mindig is nagy, telt ajkakat szerettem volna, de csak egy átlagos jutott, úgyhogy keresnem kellett egy világos rúzst, ami legalább optikailag nagyobbnak mutatja az én pici számat. Már lassan a betűket koptatom, de mindenképpen újra fogom venni, ha elfogy. Jól záródik, szokásos igényes csomagolás, hát igen, ez a Catrice. Talán egy kicsit kevésbé krémes, mint a sötétebb színei és tartósabb is, illetve nagyon enyhe fénye van. Ivást esetleg, evést már nem bír ki, de nem is várom el, még tükör nélkül is szépen újra fel tudom vinni. Nagy hála, amiért az ilyen fehér bőrűek is, mint én, hozzájuthatnak a nekik való nude színhez.
Köszönöm Catrice!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése