2014. február 10., hétfő

Essence: nail art effect nails 02 miss blue eyes csillámpor (kifutótermék)


Nagyon régen próbáltam a körmeimre csillámport szórni, mert sose volt türelmem az ilyesmihez, minden tiszta csillámpor lesz, és drágának tartottam, amennyiért az Essence árulta. 350 Ft olyan pont jó ár szerintem, főleg ilyen szép kék és néhány zöld csillámmal, szóval ügyködjünk!



A kedvenc körömlakkom, a 129 the boy next door van rajtam már lassan 1 hete, és csak a körmöm végei koptak alig-alig. Előtte is ő volt a szerencsés, de lassan más színek után nézek majd, mert akármilyen gyönyörű, csak ki kell próbálni újakat is. Szóval ilyen volt az eredeti állapot:


És itt kezdtem el ügyködni:


Tettem egy réteg Essence ultra strong körömerősítőt a körmömre majd a kis tégely tetejébe akartam szórni a csillámport, és úgy gondoltam hogy majd belemártom a körmöm. Arra persze nem gondoltam, hogy túl hosszú a körmöm és nem fog beleférni. Szóval jött a B terv. Beleszórtam a tetejébe és apránként abból kezdtem el szórni a körmömre. A legtöbb pont oda ment, ahova nem kellett volna, de ez elkerülhetetlen = minden tiszta csillámpor lett.
Leráztam róla a felesleget, majd az ujjaimról próbáltam levakarni a sok csillámport több-kevesebb sikerrel.
Ezután tettem rá még egy réteg körömerősítőt és így picit homoklakk hatású, nagyobb csillámokkal, tehát egy kicsit érdesebb felületű.
Kipróbáltam még 1 hete fedőlakk használata nélkül, de akkor szinte az összes lejött róla, úgyhogy csak így érdemes használni.



Nem mondom azt, hogy még sose volt ilyen szép a körmöm, de szerintem aranyos lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése