2014. február 1., szombat

Januári kedvenceim :)


Ez a hónap egyértelműen az Essence-ről szólt, és szerintem nem fogok most túl nagy meglepetéseket okozni. Az Essence Gel Tint Zselés Ajaklakkjának a 04 pink exposed árnyalata a szívem csücske lett, tartós és egyszerűen az én számra tervezték. A metal glam termékek közül a 08 n'ice frosting szemhéjpúder az első szerzeményem, lehet, hogy az utolsó is, mert a többi szín nem igazán fogott meg, csak egy fehér csillámos szemhéjpúderre vágytam és ezt meg is kaptam. 
A 3D-s szemhéjpúderek közül kettőt is beszereztem, de a 05 irresistible blue sky vált a szerelmemmé az iszonyatos pigmentáltságával és a csodás óceánra emlékeztető színével illetve kidolgozásával.
A körömlakkoknál is 2 szerelem bontakozott ki igazán. Az egyik a 121 gold fever, ami kifejezetten sok csillámot visz fel a körömre, nagyon jó a fedése, egy igazi kincs. A másik pedig a 129 the boy next door, ez pedig egy gyönyörű mélykék körömlakk, amiről nem akarok megint hosszú ódákat zengeni, pedig megérdemelné.
Az ecsetek közül nemrég szereztem be az Ebelin pirosítóecsetét, amibe kellemeset csalódtam, mert nem gondoltam volna, hogy ilyen olcsón is kaphatok jó terméket. A Catrice pirosítóim tökéletesen eloszlatja és nekem ez a legfontosabb a mindennapokban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése