2014. február 6., csütörtök

Essence: Quattro (négy részes) Szemhéjpúder 12 purple day (kifutótermék)


Ma betérve a drogériába tudtam, hogy nem fogom kibírni az Essence állvány nélkül. Alapból csak kíváncsi voltam, hogy melyik sminkek azok, amiket már elkapkodtak. Boldogság töltötte el a lelkem amikor megláttam, hogy már egy Sun Club és Night Club-os paletta sincs, és én még időbe beszereztem őket. A stay with me szájfények vonzottak nagyon, de nem akartam megint őrült vásárlásba kezdeni. Örültem amikor megláttam, hogy van még ilyen 4-es szemhéjpúder, mert sose próbáltam még egyet se, nem hittem benne, hogy nagyon pigmentáltak lennének... tévedtem!



Már megint ez a lila szín.. komolyan üldöz engem. Rózsaszínt szerintem nem nagyon tennék a szememre, de a két bal oldali már igazán én vagyok. Komolyan a legrosszabbra is fel voltam készülve, de ennél boldogabb már nem is lehetnék, hogy megvettem.
A bal felső szín elég gyenge, de a világos színektől már ez megszokott. A többi szín viszont: te jó ég. Gyönyörűek. A bal oldaliak és a jobb felső lila csillámos, a rózsaszín viszont teljesen matt. Eléggé dörzsölgetnem kellett, hogy teljesen lejöjjenek. Szerintem jóval pigmentáltabbak, mint a mono társai, bár nem tudom a többi 4-es is ilyen jó-e, de ez egy igazán jó vétel volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése