2014. február 10., hétfő

A legjobban bevált körömerősítő: Essence: studio nails ultra strong körömerősítő


Sokat gondolkoztam, hogy írjak-e erről, de úgy döntöttem, hogy igen is megérdemel egy külön bejegyzést, mert végre egy körömerősítő, ami teljesíti is az elvártakat. Ha jól emlékszem 750 Ft-ért lehet kapni, ami nagyon olcsó a többi körömerősítőmhöz képest, amik fele ennyit se tudnak, ezért ódzkodva döntöttem úgy, hogy egyáltalán kipróbálom. 

Volt idő, amikor műkörmösre adtam ki több ezreket, de az a baj, hogy hetente megunom őket és ez így túl költséges. Az átlaghoz képest erős körmeim vannak, szeretem hosszúra megnöveszteni őket, de ugye egyszer az is beszakad/letörik. Körömerősítő lévén ez egy sima átlátszó lakk egy kis varázslattal. Formaldehidet tartalmaz, ami allergiás reakciót válthat ki, szerencsére ez nálam nem fordult még elő. Ez az összetevő miatt csak 1-2 rétegben ajánlott feltenni, és pár nap szünetet tartani vele, tehát például 3 napig rajtad van, aztán 3 napig más körömlakkot használsz a körmeiden. Én ezekből egyiket se tartottam még be és semmi bajom se lett, de nem biztos, hogy emiatt szobrot állítanának nekem. Ha már nagyon hosszúak a körmeim, akkor van, hogy 3-4 réteget is felteszek, és persze nem hagyok szünetet olyan 2 hétig, mert félek, hogy letörnek, hiszen nem mindennap 2x akkora a körmöm, mint eredetileg. A színes körömlakk alá szoktam tenni ezt a körömerősítőt, csak amikor már elég hosszúra megnőttek, akkor teszek néha fölé is egy réteget, mert nem utolsó sorban nagyon szép fénye van.
8 ml-es és felbontás után 36 hónapig nem jár le a szavatossági ideje, nekem több, mint fél éve van meg, és pont olyan, mint újkorában, pedig a körömerősítőim nagyon hamar beszoktak száradni.
Erős körmökre fel! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése