2014. január 31., péntek

Essence: Gel Tint Zselés Ajaklakk 01 hot red és 02 deep red (kifutó termékek)


A 04 pink exposed nagy szerelem lett végül, ezért gondoltam szerencsét próbálok a piros barátaival is. Először a 01 hot red került a karmaim közé. A 02 deep red nekem túl twilight-os hatást keltett, nem akartam olyan sötét színt. Majd a hot red után nem bírtam ki még egy piros árnyalat nélkül. Nagyon megtetszettek ezek az ajaklakkok, könnyen a rabjaikká lehet válni. Még a narancsos beszerzésén is elgondolkoztam, pedig nagyon nem szeretem az olyan árnyalatú szájkencéket.






Még mindig nem barátkoztam meg a lapos tubusával, az ecsetével ellentétben, mert az pont annyi festéket vesz fel, amennyit szépen eltudok dolgozni. Kicsit erősebb pirosra számítottam, nem éppen a vad hódítások jutnak róla az eszembe. Pont olyan érzéseim vannak mint a Luxe ajakrúzsával kapcsolatban, szóval a lényeg, hogy mást vártam.



A kezemen kicsit narancsos, a számon napfényben kicsit rózsaszínes, de talán ezen a képen sikerült kihoznom belőle a pirosat, igazából nem is tudom mit mondhatnék. Tényleg nem semmi egy szájcucc, ebbe nem lenne olyan ember akinek ne tűnnék fel. Nem szeretem az ilyen kiszámíthatatlan dolgokat. Lekerül a fiók aljára, mert ez nem az én árnyalatom, viszont semmi baj sincs vele, csak nem jön be, inkább majd valamelyik fesztiválon lesz hűséges társam, de az is lehet, hogy valamelyik közelgő bálon ő lehet a nagy ő (bár ezt azért kétlem, csak nem akarok előre ítéletet hozni).



A utóbbi eset miatt estem áldozatául a következő alanyomnak. Ezek után ennél már a papírdoboz csomagolásának színe is jobban tetszett, de nagyon féltem tőle, tényleg annyira erőteljes az egész, de gondoltam eggyel több vagy kevesebb, majd valami beöltözős estre felhasználom. 



Az a sötét színe a tubusban komolyan mondom még most is ijesztő. Simán eltűnik a fekete rúzstokok között. Amikor kinyitottam, meglepődtem, hogy egy lilás-bordós árnyalat néz vissza rám. Itt volt az a pont, hogy ez nekem nem kell, pedig mindig is akartam egy ilyen árnyalatú rúzst, de most, hogy szembetaláltam magam vele, már nem éreztem közel hozzám.



Ez már sokkal jobban tetszik, de még ez se az a pillanat amit a pink exposed-nál éreztem. Szerencsére már nincs olyan durva színe a szájon mint a tubusába, és amúgy egy gyönyörű szín, csak kicsit kihasználhatatlannak gondolom. Bár most írás közbe nézegetem a képet és mit mondhatnék.. nem is olyan rossz! Lehet kipróbálom a hétvégére egy kiruccanás alkalmából.

Tartósságuk kiemelkedő, még az evéssel is képesek megküzdeni kicsi, de egyenletes kopással. Ebből a szempontból mindenképpen érdemesek arra, hogy mindenki tulajdonába kerüljenek.
Összességébe nem bántam meg, hogy megvettem őket, mert egyébként furdalt volna nélkülük a lelkiismeret.
Most így visszaolvasva elég negatívan állítottam be mindkettőt, pedig egyikkel sincs semmi probléma, csak megfelelő ember kell hozzájuk, és ez sajnos nem én vagyok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése