2014. január 21., kedd

Essence: Gel Tint Zselés Ajaklakk 04 pink exposed (kifutó termék)


Sokat olvastam róla véleményeket és nagyon akartam egyet. Aztán lecsillapodtam, így az első nagy kifutó termékek vásárlásom során nem éreztem annyira szükségesnek, hogy beszerezzem. A másodiknál sem. Harmadjára viszont inkább őt hoztam haza még egy zöld körömlakk helyet (mi ez a zöld mániám?!). Félve hoztam el, mert ugyanolyan sötét volt, mint a többi szín. Mostanában ilyen lilás-rózsaszínes szájkencéket keresek mindig, mert a szám színe is ilyen és szeretem kicsit felturbózni, szóval mindenképpen a rózsaszínre esett a választásom. Teljesen lapos, pedig egy kis kerekebb valamit képzeltem el.


Megijedtem ettől a géles állagtól, bár nem értem mégis mire számítottam ha alapból ez már a neve is. Az illata enyhén a málnaszörpre emlékeztet, és mosolyogva vittem fel, mert tényleg olyan érzés volt mintha szörpöt kenegetnék a számra. Bonyolultnak tűnt rendesen eloszlatni, de megbirkóztam vele, viszont a felső ajkamat valamiért nem fogta be olyan egyenletesen, hiába próbálkoztam, egy üres csíkot hagyott maga után. Lehet bennem van a hiba, ki tudja.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése