2014. január 21., kedd

Essence Gel Tint (kifutó termék) és Hello Kitty zsákmány


Szóval... igen, megint visszamentem. A Hello Kittys zsepi nálam alap, főleg, hogy nagyon megvagyok fázva és legalább kicsit feldobja a kedvem. Ez szerintem elég jó kifogás arra, hogy miért volt muszáj elmennem vásárolni. A Hello Kittys ajakápolót meg már nagyon rég kerestem mindenhol, de csak most tűnt fel, hogy egy kis sarokba van elbújtatva. 2 fajta közül is lehetett választani, én az epreset hoztam haza, egyébként még cseresznyés volt a másik ha jól emlékszem. 
Az Essence-nek meg most, hogy kifutó termék lett nem bírtam ki, hogy ne vegyem meg a 'zselés ajaklakkját'. Mivel a sötét rózsaszín szájkencék mostanában nagyon közel állnak hozzám, ezért a 04 Pink Exposed-ra esett a választásom. Kíváncsi leszek mit produkál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése