2014. január 20., hétfő

Essence kifutótermékek zsákmány 2.


"Sajnos" bejött amitől tartottam.. visszamentem még pár kifutó termékért. Valószínűleg még vissza is fogok. Ez már betegség. De elképzelhetetlen számomra, hogy nem tudok majd megvenni például egy bizonyos színű körömlakkot az Essence-től. Pedig ők körömlakkban tényleg királyok. Ki tudja mikor lesz szükségem a képen látható sötétzöld körömlakkra?! A csillámos lakkokból pedig sosem elég. Megvettem a zöld 3D-s szemhéjpúdert is, pedig nekem nem is áll jól a zöld. Na de nem merem azt mondani, hogy nincs gyönyörű színe. A fehér, krémszínű, tört fehér, vajszínű szemhéjpúderek szerelmese vagyok, úgyhogy nem hagyhattam ott a metal glam fehér csillámos szemhéjpúderét sem. 

Terméklista: 
color & go körömlakk 160 deep sea, baby
nail art special effect topper 15 glitter on me
3D duo szemhéjpúder 01 irresistible green
metal glam szemhéjpúder 08 n'ice frosting

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése