2014. január 19., vasárnap

Essence Nail Art Special Effect Topper 16 cool breeze (kifutótermék)


Nagyon tetszenek az ilyen kékes fényű csillámok, és nagyon akartam egy ilyen lakkot. Drágálltam kiadni érte bármennyit is, mert megvannak a kedvenc körömlakkjaim és mást úgyis csak 1x ha kipróbálnék (most ezt úgy mondtam, mintha egy csomó szájfényem, rúzsom és szemhéjpúderem nem heverne a fiók mélyén). De esélyegyenlőség révén (vagy inkább, mert kifutó termék lett) lehetőséget kapott tőlem, hogy bizonyítson.


Ezekről a csodás csillámokról beszélek. Nagyon szépek. Mostanában amúgy is kék mániás lettem.


Önmagába nem látszott belőle túl sok szóval inkább kerestem egy alaplakkot. Ez a piros a 114 fame fatal. Ez egyik kedvencem. Már kifogyóban van, de félek a boltok közelébe menni, mert biztos még egy szatyornyi kifutó termékkel jönnék haza.


Nagyon tetszik a végeredmény, bár kicsit nehézkes volt elhelyezni a csillámokat. Akármilyen szögből fotózhattam ugyanígy nézett ki, szóval nem erőlködtem tovább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése