2014. január 23., csütörtök

Essence mono szemhéjpúder: 61 out of the blue (kifutó termék)



Jelenlegi kék mániám miatt bűnnek éreztem volna otthagyni. Elsőre a L'Oreal Color Infallible 006 All Night Blue jutott az eszembe a színéről. Persze nem vártam olyan jó pigmentáltságot, hozzátenném, hogy nem is kaptam, de azt is, hogy 350. Nem helyettesítheti, de készülni kell a vészhelyzetekre. Legalábbis a boltban még így gondoltam.


Tetszenek benne az apró, világos kék csillámok. Ennyi volt a jó oldala. Szerettem volna alap nélkül, hogy produkáljon valamit, de nem sikerült. Alappal se. Esetleg árnyékolni jó lesz, egyébként nem jó, ez látszik is. Nagyon porzik és egy legyintésre eltűnik a szemhéjpúder a bőrömről. Pedig vannak jól sikerült szemhéjpúderei az essencenek. Na ez nem az. Nincs mit hozzáfűznöm. Nem akarom azt mondani, hogy ne vedd meg, de mégis muszáj ezt mondanom: ne vedd meg!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése