2014. január 22., szerda

Essence: Night Club paletta 03 dance-til-dawn és Sun Club paletta 02 long beach (kifutó termékek)


Mindig nézegettem őket, de sosem fogtak meg igazán ezek a paletták. Így is a lila paletta volt az utolsó dolog amit a kosaramba tettem, még az első nagy kifutó termékek vásárlásom során, mert sokat gondolkoztam, hogy mi is legyen a sorsa. Azért választottam ezt, mert tetszenek a lila szemfestékek és az idei év színe az orchidea, úgyhogy alkalmazkodni kell (vicc, amúgy is megvenném). Nem akartam rögtön lehúzni, mert bevallom elsőre nem tetszett. Ma erős késztetést éreztem, hogy megvegyem a barna palettát is. Este 6-kor kocsiba ültem és rohantam hozzá (szerintem a benzin többe került, mint ez a paletta).  A csomagolása masszív, de nem mondanám, hogy tetszik. Kicsit gagyi szerintem, hogy ott virít rajta egy csajszi idióta pózokba .


Az alsó sornak nem örültem, mert nagyon sok szürke árnyalatú szemfestékem van. A felső sor viszont nagyon tetszik, főleg az utolsó, mert apró  rózsaszín csillámok vannak benne. Biztos sok ilyen szemfesték van, de én akkor is különlegesnek érzem. Az ecsetét a szép látvány miatt nem fogom kidobni, de nem lehet vele normálisan felvinni a szemfestéket, tényleg használhatatlan, nem meglepő.


Alap nélkül próbáltam belőlük a legtöbbet kihozni. Az alsó sor csődöt is mondott szerintem, kivéve az utolsó színt. A felső sor viszont igazán kihasználható. 350 forintért nem mondanám, hogy csalódott vagyok.


Most jön ő, akiért kilométereket voltam képes kocsikázni zuhogó esőbe. Az alsó sor legelső szemhéjpúderét leszámítva mindegyik tetszett, de amikor ezt is kipróbáltam, láttam, hogy nem ilyen durva narancssárga, mint amilyennek hittem, szóval szerethető. Zavart, hogy tiszta csillám az egész, aztán megpillantottam a felső sor legutolsó drágáját és megnyugodott a szívem. Az erős kifejezés lenne, hogy nincs benne csillám, de tényleg csak minimális. Nem is emlékszem mikor örültem utoljára ennyire egy ilyen olcsó kis szemhéjpúdernek. Megérte elmenni érte.


Nem mondom, hogy hű de erős színek és csak ezt fogom használni, de nem fog a fiók mélyére kerülni és ez már nagy szó. Nagyon boldog vagyok, hogy magaménak tudhatom. Mindegyik színt külön szeretem, még ha nem is olyan tartósak (nálam legalábbis biztos nem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése