2014. január 21., kedd

2013-as kedvencek (kicsit megkésve)


A Gliss Kur tápláló olajos hajvégápolója nagyon sokat segített a töredezett hajvégemen. Mindennap vasalom, úgyhogy csodát nem vártam, de a többi termékhez képest  mégis azt tett. Nem tudnám már nélküle elképzelni a hajmosást. Én mindig hajmosás után, szárítás előtt jól belemasszírozom a hajvégeimbe.
A NYC szemhéjtusát már azt hiszem harmadjára veszem újra. Lassan elkezdek majd másfelé kacsingatni, de belőle biztos, hogy mindig lesz itthon. Gyönyörű tusvonalat tudok vele húzni.
Az AVON szemhéjalapozója az egyik, amire egész életemben vártam. Nagyon zsíros szemhéjam van és még ha csak pár órára is, de segít nekem ezzel a problémával kapcsolatban. Ha pedig CT-vel használom, akkor egész nap!
Catrice Camouflage a tökéletes korrektor, tökéletes áron. Talán még eggyel világosabb árnyalatot létrehozhattak volna, de nem baj, elfogadjuk egymást. Nagyon jól elfedi a bőrhibákat. 
Ó Maybelline.. Örökké hálás leszek amiért kitaláltátok a Color Tattookat. Az egyetlen szemfesték ami tényleg estig bírja rajtam. Már el sem tudnám képzelni az életem nélküle. Örökké CT!
A Rimmel Stay Matte púdere ami eddig a legjobban bevált, de még ez sem a tökéletes. Viszont pár órán keresztül nem fényesedik ki, ami nálam nagy szó. 
Catrice Defining Blush pirosító Rosewood Forest lett a kedvencem, hihetetlen lassan fogy. Valamelyik nap szerintem elmegyek és bespájzolok belőle, mert úgy tudom, hogy kifutós termék lett. Egy ilyen jó dolgot örökre megszüntetni.. nagy hiba.
Az Essence Long Lasting szemceruzáját azért szeretem, mert nem kell hegyezni. Esküszöm egy csomó szemceruzát szeretnék, de hogy én leüljek és 20x újra kezdjem a hegyezést, csak mert béna vagyok, ez nem, nem és nem. Szóval köszi, hogy tekerhetős vagy. Igazi fekete színe van, nagyon puha, ezért kicsit hamar elmászik, de nem vagyok hajlandó váltani.
Maybelline BB. Először a Garniert használtam nagyon sokáig, de túl sötétnek bizonyult, talán a Maybelliné kicsivel világosabb, legalábbis én ebben a hitben élek. Nagyon egyszerű használni, jó kis BB, de még mindig nem ő az igazi.
Essence szemöldökceruzája nagyon hiányzott az életemből. Feleslegesnek tartottam a szemöldökceruzák használatát, amíg ki nem próbáltam. Akkor döbbentem rá, hogy nincs is sűrű szemöldököm. Jobb később, mint soha.
Essence stay with me szájfényei közül a me & my icecream lett a kedvencem. Egy héten legalább 4x biztos használtam. Nem ragad, nagyon szép színt ad a számnak és tartós. Még régebben volt kifutótermék, nagyon sajnálom, de van belőle 3, úgyhogy remélem kitart amíg nem lesz új kedvencem. 
A Dove önbarnító.. sose kerestem volna önbarnítót, de anyajegy műtétem volt és így abbahagytam a szolizást. Soha többé szolárium! Uhh ez azért elég durva kijelentés volt. A nap nagyon nehezen fog meg, ezért muszáj volt beszereznem valamit, mert nyáron azért én se szeretem annyira a porcelán fehér bőröm (egyébként viszont imádom:)). A lábamat kentem vele nagyon sokszor, ott teljesített a legjobban, több mint 1 hétig bírta. Más testrészeken viszont 2-3 napig. Jobbat nem találtam, arra a depressziós, barnulás nélküli időszakomra megfelelt. Idén nyáron is ő lesz a kedvencem szerintem, bár addig még jó sokat ki fogok próbálni, szóval majd látjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése