2014. január 26., vasárnap

Essence: stay with me szájfény 10 pretty witty (kifutótermék)


Mivel lilás-rózsaszínes színű a szám alapból, ezért sminkmániámból kiindulva velem kellett jönnie. Ilyen jó értelmetlen kifogásokat még sose találtam ki. Ezek a fekete irkafirkák még mindig nem tetszenek rajta, de mivel az eddigi stay with me-kel megvoltam elégedve, ezért csak legyen már ő is itthon. 


Az ecsete nekem még mindig tetszik. Pont annyi festéket vesz fel amennyire szükségem van, sokkal jobban szeretem, mint a megszokottakat, talán picit bonyolultabb a felvitele, és tükör nélkül semmiképpen sem ajánlott, főleg, hogy egy ilyen erős színről beszélünk.



Nem éppen ezt a színt vártam. Egy élénk barbies rózsaszínné változott. Nagyon picit ragad, kevésbé, mint a My Favorite Milkshake, szerintem ezt tényleg mindenki eltudná viselni. A tartóssága a többi szájfényhez képest ilyen áron azért elég kiemelkedő. Használni fogom, mert tényleg odavagyok a stay with me szájfényekért csak picit csalódtam, nem hiszem, hogy megvettem volna ha tudom, hogy ilyen színt kapok, de már hozzászoktam. Kíváncsi leszek az új szájfényekre, hogy azok is lesznek-e ilyen jók, tartósak stb. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése