2014. január 20., hétfő

Essence: 3D duo szemhéjpúder 05 irresistible blue sky


Nagyon rákattantam a kék szemfestékekre mostanában. Őt viszont enélkül is kinéztem már magamnak. Annak ellenére, hogy egy csomó Essence szemhéjpúdert vásárolok, sokszor csalódok bennük, talán ezért nem vettem meg eddig. Viszont, hogy a kifutótermékek közé került, tényleg eljött a 'most vagy soha'. A 'most'-ot választottam. Kemény 350 forintért vettem meg az utolsó darabot a boltban.


Annyira gyönyörű az egész kidolgozása. Mintha a tengerparton csodálnám a hullámok játékát. Igazából, ha nem lenne benne ez a hullámzás, akkor lehet meg se veszem, de ezen csak most gondolkoztam el. Persze nem ez a lényeg, csak már annyi hasonló szemhéjpúderem van., viszont amikor kipróbáltam, rájöttem, hogy szükségünk van egymásra.


Nagyon jól pigmentált, már alap nélkül is ilyen erős színűk van.Szerintem ha tehetitek, mindenképpen vegyetek belőle egyet, mert 'most vagy soha'.
u.i.: siessetek, mert bejárom az összes drogériát és megveszem őket! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése