2014. január 21., kedd

Hello Kitty ajakbalzsam


Odavagyok ezért a cuki cicáért. Főleg, hogy rózsaszín. Elbűvölő kislánynak érzem magam a Hello Kittys cuccoktól. Néha jó kicsit visszamenni és gyereknek lenni szerintem. Sehol se találtam HK-s sminkeket, de ma végre eljött a mi időnk, és egymásra találtunk, aminek 600 forint volt az ára. 


Nehéz szívvel, de kicsomagoltam és megszabadultam a cuki papírcsomagolásától (amúgy már alig vártam, hogy kibontsam, csak nem akartam, hogy az utcán hülyének nézzenek, amiért egy érett nő sikítva nyitja ki a régóta várt gyerek ajakbalzsamát). Szerintem hihetetlenül édes rajta K.


Alig vártam, hogy megszagoljam. Az illata az eperre (ki gondolta volna) és a régi, számomra szörnyű ízű és illatú gyerekgyógyszerre emlékeztet. Legalább a gyerekkorom biztos eszembe jut róla. Szerencsére íze nincs, úgyhogy ezt a részt megúsztam. Egy nagyon enyhe fényt ad az ajkaknak. Túl lazán lehet csavarni, nem olyan masszív, mint a Labellók. Nem szárítja a szám, érzem, hogy van valami rajta, de nem zavaró.
Üdvözlégy itthon pici cicám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése