2015. június 25., csütörtök

Catrice kifutótermékek

A Catrice kifutótermékeinek leértékelése tudomásom szerint a legtöbb Rossmannban már elkezdődött, a többi üzletben pedig július 1.-től indul. A Bright palettára érdemes lecsapni (nekem kettő is van itthon és imádom), a matt szemhéjpúdert is már rég kiakarom próbálni, ahogy a 8 órás folyékony rúzsokat is, régóta áhítozom a Kiss Kiss Hibiscus árnyalatú rúzsért is, most már muszáj lesz beszereznem. A pirosítósokról egy rossz szót sem tudok mondani, odavagyok értük, biztosan betárazok, és ahogy szerkesztettem a képeket sok gyönyörű árnyalatú körömlakkal is szemezgettem. Vigyázzatok el ne kapkodják előletek majd a kedvenceitek! ;)



2 megjegyzés:

  1. azt hiszem, megtaláltam a tökéletes blogot :D (szinte csak) essence és catrice :)) a két kedvenc márkám! remélem, hogy fogod még folytatni, és írsz még, mert engem megfogott a blog:) most találtam meg, de visszaolvastam:):D

    VálaszTörlés
  2. de aranyos vagy, örülök, hogy tetszik! :) a vizsgák miatt nem volt sok időm írni, de most már teljes erőbedobással folytatom :) én is imádom a Catricet és Essencet hiszen elérhető áron kínálnak (legtöbbször) minőségi termékeket, persze azt is szeretem megírni ha valami nagyon nem válik be, de ez nem fordul elő sokszor.. :)

    VálaszTörlés