2014. szeptember 7., vasárnap

Essence Eye Sorbet krémes szemfesték 01 illuminating pineapple


Mindig is szemeztem ezekkel a kis cukiságokkal, de a sok negatív vélemény miatt nem igazán gondoltam úgy, hogy megérné megvenni. Másképp alakult..



A csomagolása hasonlít a CT-kéhez, rácsavarható műanyag kupak, üvegbe van a festék, egyszóval igazán igényesnek mondható. A mennyiséghez képest elég nagy üvegtárolót kapott a szemhéjfesték, jól az aljára kell nyúlni érte, ami a (legtöbbször) hosszú körmeimmel lehetetlen. A színek közül nagyon könnyű választani, hiszen a tesztert kipróbálva észrevehetjük, hogy mennyire kicsi árnyalati eltérés van köztük. 


Nagyon nehéz volt kiszednem az üvegből a festéket, és hiába próbáltam felmelegíteni az ujjammal, hogy krémesebb legyen, esélyét sem láttam. Szó szerint ilyen darabkába éktelenkedett a kezemen. 


Még ha legalább az ujjamról le tudtam volna normálisan vakarni.. de nem. Ilyen kis csomókba ráragadt.


Nagy nehezen próbáltam elsimítgatni, leszedni a nagyobb darabkákat..


És ez lett a végeredmény, miután még 2 kiló csillámot leszedtem róla. Imádom a csillámot, de ez már tényleg kibírhatatlan mennyiség. Highlighter alapnak próbálgattam, de ki nem tenném a lábam így. Ez a csillogás már borzasztó. Egyszerűen nem tudom mire használhatnám. Talán szemhéjalapnak a kevésbé csillámos szemhéjpúderek alá jó lenne, de még akkor is az a gond, hogy hogy oszlatom el, és utána hogy vakarom le a kezemről, hiszen nehéz dolog a csillámmal bánni.

1 megjegyzés:

  1. Én ma készítettem ezzel egy sminket, éééss hááát ha így mennék dolgozni, igen megölne a Kedves Főnököm :D XD de egyébként nem vészes, Szilveszterre jó lesz..

    VálaszTörlés