2014. szeptember 6., szombat

Mostanában vett szerzemények..


Sminkcuccokból sosem elég, többségben a körömlakkok, az is kiderül, hogy miért...


A Bioderma micellás vizem már nagyon a végét járja, és bármennyire is szerettem volna, nem volt szívem annyi pénzt kiadni egy újabbért, hiszen ha az olcsóbb Garnier is ennyire beválik, akkor csak emellett maradok. 
A Essence pirosítói közül csak limitált kiadásokat próbáltam eddig, azok közül egyiket se használom túlzottan, de ezekről a Silky Touch pirosítókról sok blogger áradozik, ezért kipróbálok egyet én is, hátha megszeretem. 
A Catrice mono szemhéjpúderei eltérő pigmentáltságúak, ennek ellenére imádom őket, és nagyon praktikusak, helytakarékosak, egyszóval kihagyhatatlanok, ugyanez vonatkozik a Liquid Metal szemhéjpúderekre is, a Wet & Dry szemhéjpúderei pedig nagyon csillámosak, és imádom utolsó lépésként káprázatossá tenni vele a sminket, sajnálom, hogy kifutótermékek. 
Az Essence eye sorbet-jét még nem próbáltam, sok jót se hallottam róluk, de mikor próbáljam ki, ha nem most.. A Catrice highlighter ceruzájának már előre örülök, hiszen automata (az Essence highlighter ceruzáját lehetetlen hegyezni), illetve praktikus is emiatt.
A Catrice vízálló fedőréteget képező szempillaspirálnak a feltalálása már maga egy hihetetlen ötlet volt, pont azon agyaltam, hogy mégis milyen vízálló szempillaspirált vehetnék, ami legalább megközelíti a Miss Manga hatását, de ezzel minden probléma megoldódott (remélhetőleg).
A NYC rúzsával már régóta szemezek, a gagyi csomagolás miatt nem volt kedvem sose rászánni magam, de most annyira le volt akciózva, hogy hiba lett volna otthagyni.
És a sok körömlakk.. rájöttem, hogy a sminkcuccaim közül a körömlakk az a termék amit sokszor váltogatok, hiszen például a szempillaspirálból/szemhéjpúderből/alapozóból megvan a kedvencem, és sose váltogatom őket, hiába vettem belőle többfélét. A körömlakkokat viszont szívesen váltogatom, próbálok ki újakat, hiszen ezekkel nem lehet annyira mellélőni. A NYC körömlakkjait szeretem, remélem ez a véleményem ezeknél a daraboknál is megmarad, az Essenceről ugyanez a véleményem, a Catrice körömlakkjairól még nincs igazán kiforrott véleményem, nem rendelkezem elég darabbal ahhoz, hogy ítélkezzem, de majd most megpróbálok álláspontot foglalni, és végül a Lora körömlakkjai, ezek az első ilyen márkájú lakkjaim, a túlzott olcsóságuk ijesztő, darabjuk 190 Ft volt, viszont semelyik másik márkánál nem találni ilyen gyönyörű csillámos lakkokat, szóval még ha csak fedőlakknak is, de jók lesznek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése