2015. április 14., kedd

Essence: Cinderella pirosító 01 so this is love


Ez volt az a darab amiért különösen oda-vissza voltam a Cinderella trendkiadásban. Beismerem könnyen megbabonáz az édes külső..



A csomagolásáról oldalakat áradozhatnék, de látjátok ti is mennyire cuki. Szerencsére az unokanővérem időben ment a Müllerbe, és még tudott nekem szerezni egyet, szülinapi ajándékként :)



Meglepődtem, mert nagyobb pirosítóra számítottam, de (csak) 8g van benne. A hátulját is az egyik mesefigura, egy egérke díszíti (nem tudom a nevét :( ), illetve az árnyalat neve, ami a So this is love lett. 


Nem lehet rendesen kinyitni, mert a mágnes miatt állandóan összecsukódik, elég nehéz feladat rendesen használni. Nagyon sok apró csillám van benne, de olyan picik, hogy szinte észre se venni. Elsőre a kezemen próbáltam ki, és akármilyen nagy mennyiséget is próbáltam felvinni az ecsettel, nem igazán értem el a kellő színt. Majd az arcomon kipróbálva elég nagy meglepetés ért, sokkal pigmentáltabb lett, és gyönyörű színe van. Eléggé porzik, úgyhogy óvatosan kell bánni vele. Nagyon tetszik, bár nem tudom lesz-e szívem sűrűn használni... 



 (a jobb orcámon van csak pirosító, a képet nézve tehát a bal oldalon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése