2014. október 12., vasárnap

Glamour napi szerzemények


Valahogy teljesen kiment a fejemből az elmúlt időszakba, hogy Glamour napok lesznek, de szerencsére a sok reklám figyelmeztetett a jeles eseményre! :)
Kezdjük a kis kedvenceimmel, 3 S-he lakk, még csak egy barna van tőlük ami egész jól bevált, leginkább azért állok ki mellette mert világos szín és mégis jól fed, úgyhogy kipróbálok még hármat. Az Essence körömlakk pedig egy fellépéshez fog kelleni, egyébként sose vennék ilyen színt (pedig szép!). (dm 700 ft, 700 ft, 700 ft. Rossmann 500 ft)

Az elmaradhatatlan Catrice alapozóm, imádom, nem cserélem le, és így, kedvezményes áron csak még jobban odavagyok érte. (Rossmann 2000 ft)

A Bioderma és a Garnier micellás lemosója mellett szeretném kipróbálni a Niveáét is, bár még egy jó ideig váratni fog magára, hiszen a Garnier elég sokáig kitart. (dm 1400 ft)

Mostanában azt vettem észre, hogy nagyon száraz a bőröm, főleg az orrom mellett csúnyán hámlik, úgyhogy sminkelés előtt muszáj krémet használnom, ez direkt sminkelés előtti krémnek lett kitalálva, 1 perc alatt felszívódik stb, egy próbát megér. (dm 1500 ft)

Már nem is emlékszem melyik pórustisztító tapasz vált be nekem a legjobban, nagyon remélem, hogy ez volt az. Jelenleg semmi időm elmenni kozmetikushoz, ennél jobb módszert pedig nem tudok. (Rossmann 400 ft)

Kihagyhatatlan volt leértékelve, plusz kupon, és utolsó darab volt. Szerintem ezzel mindent elmondtam. Csak utána vettem észre, hogy 25 év felettieknek van, szóval.. várok.. sokat. (Rossmann 750 ft leértékelve)

Ez a sminktükör is szintén utolsó darabként árválkodott. Nagyon akartam már egy nagyítós tükröt, remélem jó barátok leszünk. (Rossmann 1600 ft)

Csak fekete bőrkabátjaim vannak, és beszereztem egy pont ugyanilyen színű barna csizmát még, ez a bőrkabát pedig úgy érzem nekem lett kitalálva. (Tally Weijl 8000 ft)

Ennek az ujjatlannak beleszerettem a színébe. Csupán ennyi. (Tally Weijl 1200 ft)

Mielőtt megvettem nem tudtam, hogy oldalról teljesen belátni majd, ki kell találnom még hogy kéne ezt elkerülni úgy, hogy közbe jól is nézzen ki. (Tally Weijl 2000 ft)

Párizst szeretem, annak ellenére, hogy ottjártamkor kicsit csalódást okozott, de ez a póló majd hátha visszahozza a lelkesedésem is iránta! ;) (Tally Weijl 1500 ft)

Egy fekete kardigán.. Nem hiányozhat a gardróbból. Pont. (C&A, 3000 ft)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése