2014. október 25., szombat

Irány Bécs! :)



Csütörtökig biztosan nem lesz új bejegyzés, mert olyan szerencsésnek mondhatom magam, hogy addig az egyik barátnőmmel Bécs boltjait fogom járni! :) Természetesen jövök majd egy nagy beszámolóval, és sok képpel. Gondolhatjátok mennyire várom már... Remélem lesz idő elmenni például a Kikoba és a többi csodás üzletbe. Unatkozni biztos nem fogok.
Most nagyon minimálisra csökkentettem a sminkcuccokat amiket viszek magammal. Ez egyrészt azért van, mert ott is szeretnék jó pár dolgot venni, másrészt pedig, mert most kivételesen nem szeretnék túl sokat sminkelni, inkább kiélvezem minden pillanatát Bécsnek.
És íme egy kis helyzetjelentés:



A pakolással kifejezetten jól állok, ha azt nem vesszük figyelembe, hogy 5 percenként eszembe jut valami amit még nem pakoltam be..

A minimális smink 5 napra nálam most ezt jelenti:

Hihetetlen cuki ez a zsepi.. Sajnos ajándékba kaptam (nem Magyarországról), úgyhogy nagy becsben őrizgetem, de egy csomaggal most elviszek belőle.

Ezt a körömcsodát már nagyon rég (na jó, pár napja) megszerettem volna nektek mutatni, mielőtt a feledés homályába vész, hiszen pár perc és már piros körmökkel fogok flangálni.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése