2014. november 1., szombat

Bécs (szállás, város, nevezetességek, stb)


Jövőhéten megmutatom azt is, hogy miket vásároltam. Ebben az első bejegyzésben a látnivalók kerülnek előtérbe, boltok, a császári palota, ilyesmi. Illetve egy rövidke beszámoló.
A szállás gyönyörű volt, jó, nem egy kastély, de szerintem az átlagnál jóval kiemelkedőbb. A Gucci és egyéb csodás boltok 10 percre voltak tőlünk, 3 emeletes Louis Vuitton üzlet és még sorolhatnám. Elképesztőek ezek az üzletek. Szinte mindenhol építkezés volt, a szállásunk mellett is, úgyhogy az alvást jól kellett időzíteni. A Butlersba gyönyörű díszek voltak, de nekem sajnos nem érnek meg 2000 Ft körüli összeget. Sose voltam még emeletes Douglasba, meg Tallyba, stb, úgyhogy kb tátott szájjal néztem a boltokat. A Starbucksba átszámolva 1500 Ft körül volt egy kávé, ami sok, de egyszer vagyok ott, úgyhogy 2 is belefért. Az ebédet 10 euró alatt nem igazán lehetett megúszni, tehát csak az utolsó 2 napon ettem normálisan, és inkább megspóroltam a pénzem ruhákra, sminkekre. A legtöbben mindig a mekibe voltak, az is drágább az itthoninál. Az utcákon magyar hajléktalanok is voltak, ami nagyon gáz..
Összefoglalva viszont nagyon tetszett Bécs, szívesen visszamennék bármikor :)



































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése