2014. november 24., hétfő

Catrice: Carnival of Colours Baked Trio Szemhéjpúder C03 Flag Attack


Sajnos ez a trendkiadás nem volt kapható hazánkban. Már tavasz óta vágytam erre a szemhéjpúderre, de pont akkor jártam kint, amikor még nem volt kapható. A mostani kiruccanás során pedig rábukkantam az akciós kosárkában... :)



A csomagolás a megszokott Catrice minőség (jó értelemben). 
A szemhéjpúder picit büdi, ami már nem sokkal a kinyitása után érezhetővé válik.
Láthatóan legtöbbet a narancssárga szemhéjpúderből tettek bele, majd a zöldből, végül a lilából. Véletlen, nem véletlen, de a minőségük is pontosan így csökken. 


Mindegyik tele van ezüst csillámmal. Míg a narancssárga szemhéjpúderből egy húzással is jól pigmentált, erőteljes színt kapunk, addig a zöldnél 2 húzás biztosan kell, a lilánál pedig kész kínzás bármit is kicsikarni belőle. Körülbelül 4 réteg kellett mire ezt a színt eltudtam érni a kezemen. Az első valami borzasztó volt, annyira halvány színt kaptam.. A többivel szerencsére nincs ilyen gond, még maximum annyi, hogy sötétebb zöldre számítottam, elég nagy meglepetésként ért kipróbálva ez a világos szín, főleg hogy kifejezetten emiatt választottam ezt a színkombinációt (volt még egy típusú). Picit lecsökkent a lelkesedésem, ezért a szememen már nem próbáltam ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése