2014. november 4., kedd

Bécsi zsákmány ;)


Már vártam, hogy megírjam ezt a bejegyzést, mert szerintem mindig a zsákmány bejegyzések a legizgalmasabbak. Az édességektől kezdve a ruhákon át a sminkekig mindent lefotózgattam :)



Ez csak az édességeknek egy töredéke. Ha találok egy otthoni boltba olyan pingvines gumicukrot betárazok belőle, mert olyan finom volt.

Pár cukiság :)

Odavagyok mindenért ami Mickey és Minnies úgyhogy ez a bögre kihagyhatatlan volt.

Ezt a plüssmacit a Müllerbe vettem ajándékba, sajnos nagyon drágák a plüssök..

A Butlersbe legszívesebben egy karácsonyi díszt vettem volna, de az áruk eltántorított ettől a cselekedettől..

Egy itthoni is kapható ujjatlan a Tallyból

és egy szintén itthon is kapható sál, amit már imádok.

Ezt a nadrágot Forever 21-ba vettem, de itthon láttam, hogy már a Tally is tele van hasonlóakkal. 

8 ujjatlan a Forever 21-ból.. :) Imádom őket kardigánnal és nyaklánccal hordani.

Egy babarózsaszín kardigán a Mango-ból.

Nyakláncok a Forever 21-ból:

Végre kipróbálom a The Body Shop termékeket..

És a várva várt, bár csekély sminkzsákmány:

A Rock out!! trendkiadás nem lesz kapható hazánkban, ezért a 4 körömlakkból 3-mat meg is vettem.

Ezek az Essence lakkok természetesen itthon is kaphatók, szimplán csak nagyon megtetszett a színük.

Ilyen Yes Love körömlakkokat nem láttam még itthon. Olyan gyönyörű színekben kaphatók, de inkább a különleges csillámosak közül válogattam karácsonyi hangulatúakat.

Az Aquatix trendkiadás szintén nem volt itthon kapható. Sajnos már csak a körömmatricákat tudtam beszerezni, de igazából pont ezekre vágytam a legjobban, kíváncsi vagyok az "átváltozásukra". 

A Lebello Lip Butter áfonyásban nem kapható itthon még, ez lesz az első Labello Lip Butterem. A H&M-be pedig vettem egy rózsaszín szájfényt.

Vettem egy szokásos Essence Long Lasting fekete szemceruzát, egy itthon nem kapható Catrice 3 színű szemhéjpúdert a Carnival of Colours trendkiadásból, és egy Rock out!! krémes szemhéjfestéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése