2014. november 9., vasárnap

Egyedi köröm mánia

1. Jollie France
2. Essence nail art special effect! topper 15 glitter on me
3. Essence colour & go 146 that's what i mint!
4. Essence colour & go 101 absolute pure
5. Essence nail candies 07 marshfellows
6. S-he stylezone 020 


A különleges körmökért eddig is odavoltam, de csak most kezdtem el kísérletezgetni. Az előző egyedibb körmeim az a Irány Bécs!:) bejegyzésemben láthattátok, az valami csodásra sikerült. A mostani nem annyira, de lehet csak rózsaszínhiányom van. Már nagyon rég akartam egy menta színű körömlakkot, sok hezitálás után az Essencesre esett a választásom. 
Az Essence nail candies-t alaplakknak használtam. Aztán a körmeim a középső ujjamon lévő kivételével kifestettem 2 réteg Essence 146 that's what i mint!-el. A középső ujjamra 2 réteg S-he 020 került, utána pedig 3 réteg Jollie France lakk. Utána az Essence 101 absolute pure segítségével felraktam a strasszköveket. Legvégül pedig egy fogpiszkáló segítségével csíkokat rajzoltam az Essence 15 glitter on me-vel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése