2014. november 18., kedd

Essence Rock Out!! EMA Glasgow 2014 cream eyeshadow 01 Best Rock


Bécsben vettem ezt az Essences krémes szemfestéket, mert sajnos hazánkban nem kapható ez a limitált trendkiadás. Emellett még körömlakkokat is vettem, amiket majd szintén megmutatok nektek, talán ez a 2 dolog volt ami érdekelt ebből a trendkiadásból, a többire nem volt túl nagy szükségem.



A csomagolása ezüst színű műanyag, enyhén kidomborodó felirattal. Nagyon praktikus és higiénikus, hiszen nem kell tégelybe belenyúlkálni, csak kinyomom a tubusból a megfelelő mennyiséget. Könnyen lecsavarható, mégis biztonságos, nem fog lejönni róla a kupak a táskánkban. Könnyű, bárhol elfér, és az ujjunkkal is feltehető a szemhéjunkra a krém.


Maga a szemfesték semmi extra, de nem is okozott csalódást, hiszen ez csaknem egy Color Tattoo.. Halványszürke szín tele tömény mennyiségű csillámmal. Talán a kegyetlen sok csillám miatt került ilyen krémes szemfesték az EMA trendkiadásba, hiszen az EMA is a tündöklésről, a feltűnésről szól. Viszont halvány színe miatt ráeső fény nélkül nem túl látványos, ezért 1 rétegben a hétköznapokon is lehet használni, sőt, bulisminkhez kis mennyiségben és jól eloszlatva highlighternek sem utolsó. Azért említettem, hogy hétköznapra csak 1 rétegben, mert szerencsére építhető!! Mivel ez egy krémes szemfesték, ezért száradás után megpróbálkozhatunk több réteggel is. Én összesen 3 rétegig építgettem, és úgy már egy visszafogottabb bulisminknek is kinyilvánítható.
A tartósságával sincs gondom, alap nélkül egy fél napot mindenképpen kibír (utána lemostam).

Örülök, hogy megvettem, egyrészt mert nem próbáltam még az Essencetől tubusos krémes szemfestéket (úgyis győzött volna a kíváncsiságom), de persze a legjobban azért, mert hasznát is tudom venni, a sok csillám miatt tökéletes bulisminkek kiegészítője, és imádom, hogy ilyen praktikus darab, bárhová magammal tudom vinni, kis helyet foglal, és ecset sem kell hozzá.



A szememen 2 rétegben látható:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése