2015. február 18., szerda

Essence kifutótermékek: körömlakk zsákmány


Elkezdődött az Essence Colour & Go körömlakkjainak a leértékelése, így 350 Ft-ért tudjuk megvásárolni őket. A kedvenc piros fame fatal árnyalatom le volt fosztva, de így is csodás darabokra tettem szert..



Egyszerűen imádok a Douglasba vásárolni. Annyira segítőkészek az eladók, kedvesek, és minden vásárláskor csodás tasakkal/ajándéktasakkal/táskával látnak el, ahogy a képen is látjátok, és ha ez még nem lenne elég; mindig adnak hozzá apró meglepetést, most például cukorkákat kaptam, de legtöbbször termékmintákat szoktak.
Térjünk rá a lakkokra.. Szeretem az Essence lakkokat, nekem sokáig fent maradnak a körmeimen, gyorsan száradnak, és gyönyörű fényük van. Az új lakkok gél hatásúak lesznek, nem tudom ezt a ragyogást hogy lehet még tovább fokozni, kíváncsian várom.

(Tudom nem lettek túl jó minőségűek a képek, de sajnos mostanában mindig későn érek haza, és lámpafénynél nem lehet jobbakat csinálni..)

'Megszabtam magamnak', hogy csak 6 lakkot hozhatok haza, de ki tudja még hányszor járok arra..  Beszereztem 3 rózsaszín lakkot, két pirosat, amiből az egyik homoklakk hatású, és egy szatén hatású világosbarnát/krémszínűt/nugát színt. Az utóbbi mellett azért döntöttem, mert csak pár darab van a gyűjteményemben a világosbarna/bőrszínekből, ezért már alig várom, hogy kipróbáljam, főleg a szatén hatás miatt is.

Lakk lista:
106 free hugs
177 happy end
184 girls night out
113 do you speak love?
156 me & my lover
188 dare to kiss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése