2015. május 16., szombat

Egy kis Avon teszt (+fotózási kedv)

Supershock szempillaspirál, Kétvégű szemceruza


Nagyon ritkán rendelek az Avontól (ezeket is ajándékba kaptam), régebben odavoltam a szemhéjalapozójukért, de már szerencsére nincs rá nagy szükségem. Kétségeim vannak a termékeikkel kapcsolatban, amik persze végül eloszlanak, de jobban szeretem azokat a sminkcuccokat, amiket megvétel előtt ki is tudok próbálni a drogériák polcain..



A Superchock szempillaspirálról már sok jót hallottam, így alig vártam hogy végre kipróbálhassam. A szemceruzáknál pedig mint tudjátok a tekerős verziókért vagyok oda, így nem vártam el sok mindent.. 


Vékony és sűrű keféjű szempillaspirállal találtam szembe magam (sose gondoltam volna, hogy ilyen a híres szempillaspirál). Pont megfelelő festékmennyiség ragad a kefére, le se kellett húznom a szélén. Körülbelül annyit tud, mint a Maybelline szempillaspirálok, bár nem annyira dúsít, de inkább az az erőssége, mintsem a hosszítás. Az Essence fekete Extreme szempillaspiráljához képest sehol sincs.. Ennek ellenére a hétköznapokra tökéletes. A nagy Supershock lázat sajnos nem értettem meg, szerintem bármelyik "mezei" szempillaspirál képes erre..
(képek lent)


A kétvégű szemceruza egyik vége egy gyönyörű nagyon világos nude szín, a másik vége pedig sima fekete. A vízvonalamra mindkettő felkerült (a belső szemzugba a nude). Vízvonalon egyik sem teljesít igazán jól, sajnos ezeket is lepipálja az Essence tekerős szemceruzája. Hogy ne legyen nagy az elkeseredésem tusvonalat húztam a fekete szemceruzával, és erre a célra tökéletesen megfelelt, nem maszatolódott, elég puha, könnyen siklik, és órák múlva is a helyén maradt.
(képek lejjebb)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése