2015. május 5., kedd

Essence: Hidden Stories zsákmány


Már egy kis ideje használom ezeket a termékeket, a vizsgaidőszak miatt sminktermékekkel nyugtatom magam, és mivel ez szerintem egy elég különleges trendkiadás (matt körömlakk, krémes highlighter és krémes szemfestékek..), gondoltam megmutatom nektek.. :)


(A highlighter teteje nagyon visszaveri a fényt, bocsánat a szörnyű képért).


02 enter wonderland
Amikor megvettem őket nem tudtam, hogy egy krémes highlighterrel lesz dolgom, sőt, csak második használat után szembesültem vele. Nagyon puha, ujjbeggyel jól eldolgozható, viszont a krémes állaga miatt könnyen beleragadnak az apró porszemek, csak teljesen tiszta kézzel ajánlott belenyúlni. Halványlila színe van tele ezüst és lila csillámokkal. Tényleg varázslatos. Könnyen túlzásba lehet vele esni, de ha ez nem következik be, akkor egy tökéletes highlighter tulajdonosai leszünk, ami világoslila színben veri vissza a napfényt.
(Sminkkel a bejegyzés közepe fele láthatjátok, bár sajnos kevés napfény hiányában nem érvényesül igazán).

(egy picit belenyúlkáltam, hogy lássátok tényleg nagyon krémes, hiszen egy mozdulattal aztán ugyanúgy nézett ki, mint a felső képen:)) 





02 enchanted by hint of mint
A nevéből már következtetni lehet rá, hogy egy világos menta szín lesz az alanyunk. A csomagolása hasonlít a régi Essences krémes szemfestékekhez (amik szörnyűek voltak és gagyik), ezért nem vártam tőle sokat. A lelkesedésem szerencsére visszatért, hiszen köze nincs a régi krémes társához. Ez a szemhéjfesték tényleg puha, krémes, ujjbeggyel könnyen eldolgozható, és nem csak a csillám ragad ránk. Csodás menta színe van, már szinte majdnem fehér. A tartósságáról sem tudok semmi rosszat mondani, nekem majdnem egy teljes napot simán kibírt. A színe hasonlít az egyik Catrice Bright palettájában lévő szemfestékéhez. Praktikus kis darab, nem bántam meg, hogy megvettem.






01 enter wonderland
Legutoljára következzék a termék, ami miatt megtetszett ez a trendkiadás. Már régóta akartam egy fehér matt körömlakkot, hát aznap kettőt is sikerült beszereznem. Egyet a Lovely-től, majd amikor megláttam ezt a trendkiadást innen is vettem egyet. Hogy melyik teljesít jobban? Később arról is beszámolok. A üvege semmi extra, a szokásos limitált kiadások. Nagyon gyorsan szárad, de tényleg nagyon, emiatt vigyázni kell vele. Az a helyzet, hogy a matt hatása csak az első pár órában látszik igazán, másnapra már szinte teljesen olyan lesz, mint egy sima fehér körömlakk, és ez elég elkeserítő. Emellett eléggé csíkoz, 2 rétegben fed igazán. Sajnálom, hogy nem olyan amilyennek elképzeltem, de már olyan régóta keresek egy jól fedő fehér körömlakkot, hogy annyira nem bánom. Remélem a Lovely azért hozza a kötelezőt.. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése