2014. december 13., szombat

Christmas nail



Sokáig halogattam ezeknek a karácsonyi körmöknek az elkészítését, de azt vettem észre, hogy idegességemben mindig neki ülök egy körömcsoda elkészítésének (igen, most pont ez történt) és ezzel valahogy elszállnak a problémák, legalábbis arra az időre, hiszen koncentrációt igényel, és ilyenkor kizárom a külvilágot. Nem voltam benne biztos, hogy elsőre sikerülni fog, de meglepetésemre jobb lett, mint amit elképzeltem. Részletesen lépésről-lépésre fotózgattam mindent, hogy bárki eltudja otthon készíteni magának. Sok szerencsét! :)



Nemrég vettem ezt az Essences pontozót. Egyszerűen tökéletes. Az egyik végével kisebb, a másik végével nagyobb pöttyöket lehet csinálni, és vonalak húzására is tökéletes. Nagyon megérte. Ha jól emlékszem 750 Ft volt.


Lakklista:
Boulevard de Beauté barackárnyalat
S-he stylezone 322
Vivien 14
Rival de Loop Young Nail colour #22 mystic black
Essence colour & go 101 absolute pure
Essence colour & go 104 sweet as candy
Essence colour & go 109 off to miami!
Essence colour & go 114 fame fatal
Essence colour & go 117 i'm so very
Essence colour & go 124 wanna say hello



Először is a kisujjam és a középsőt kifestettem fehér körömlakkal (Vivien 14), a gyűrűsujjam barnával (Essence colour & go 124 wanna say hello), a nagyot és a mutatót pedig világos rózsaszínnel ami szinte átlátszónak is nevezhető (Essence colour & go 104 sweet as candy).


A kisujjamon elkezdtem megrajzolni a pingvin tetejét (amit később lehet korrigálni), Rudolf orr részét, a hóember tetejét, a mézeskalács figura alapját és a mikulás sapkáját.


Majd még egy réteg került Rudolf orrára, a mézeskalács figura kezét már díszítettem, és a mikulás is bajuszt és fehér sapkaaljat kapott.


Utána jöttek a szemek, és a szájak a fekete lakkal (a szájakat a kisebbik véggel csináltam) (RdeL #22 mystic black).


Rudolf orra bepirosodott, ás a mézeskalácsra is gombokat csináltam.


Azután a fehér Vivien lakkal megrajzoltam szemgolyókat (a kisebbik véggel).


Aztán már csak a végső simítások következtek, a pingvin orra, a hóember orra, Rudolf orrának szépítése, később pedig a hóember sapijára is került még egy csík.

A legvégső tennivaló pedig átlátszó körömlakkal kifesteni a körmeinket! :)

Ha kimennénk a körmünk vonalából, ami persze sokszor előfordul, akkor egy körömlakklemosó folyadékot beszívott fültisztító pálcikával leszedhetjük a bőrünkről a felesleget, vagy pedig ami nekem eddig a legjobban bevált, hogy meleg víz alá teszem az ujjaim, egy picit áztatom benne, majd könnyen lejönnek a felesleges körömlakkdarabkák.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése