2014. december 6., szombat

Katy Perry: Killer Queen parfüm


Mikulás alkalmából újra vettem Katy Perry Killer Queen parfümét, és most már úgy érzem, hogy jellemezni is tökéletesen tudom..




A dobozára nem szeretnék sok szót szánni, egyszerűen csodás, feltűnő, arany-piros, hű maradt a nevéhez.


Egy műanyag védi a parfümöt, ami kicsit gagyi de kárpótlást kapunk ezért.. Az üvege különlegesebb nem is lehetne. Magát a hatalmat jelképezi, ha kifogy sincs szíve az embernek kidobni. A kupakját alulról a Katy Perry és a Killer Queen felirat díszíti, majd a korona tetejének egyik oldalán Katy Perry monogramja van, a másikon pedig 2 cica, 2 szívvel, köztük egy kereszttel, alul pedig egy violinkulccsal látható, és a legtetején a kupaknak pedig egy korona van. Az üveg színátmenetes, felül sötétvörösről indul, a legalján pedig már majdnem átlátszóra változik.


Kezdjük a történet elejéről.. Engem is kíváncsivá tett anno a jól elkészített reklám, és a különleges üveg. Mielőtt megvettem volna sok véleményt olvastam róla, és a legtöbben azt írták, hogy nem ilyen édes illatra számítottak, sokkal érdekesebbre, királynősebbre. Engem nem ért csalódás, sőt, olyan, mint amilyennel elképzeltem. Figyelembe kell venni, hogy ez nem NEM egy királynőparfüm, ez egy gyilkos királynő. A gyilkosok pedig sosem árulják el magukat, csendben, lassan, észrevétlenül hajtják végre tetteiket, amikor senki sem számít rá. Pontosan ilyen rejtélyes ez a parfüm is. Senki sem tudhatja mit rejt az édes külső. Egy olyan nőnek kell alatta rejtőznie, aki tudja mit akar, mi a célja, aki sose bán meg semmit, aki nem ismer határokat, mert másképp nem jutott volna el oda se, ahol most van. Egy ártatlan belsővel elveszíti célját és értékét, és akkor tényleg egy hétköznapi illattá válik, amit bárki viselhet. Csak a báránybőrbe bújt farkasokon érvényesül igazán.


A szilvát és a pralinét érzem ki belőle igazán, persze mindenkin másképp érvényesül. Egyedül a tartósságával nem vagyok megelégedve, pár óra elteltével csak nagyon közelről érződik az illat.

Szerintem egy időre megtaláltam benne önmagamban. Tökéletesen passzol ez az illat azokhoz, akik még az álmaik beteljesüléséért élnek, és pontosan tudják mit akarnak. Ha sikerült elérni a célt, vagy pedig feladták volna, akkor jöhet a következő illat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése