2014. december 2., kedd

Miss Sporty 060 Hypnotic Turquoise és Essence Aquatix mermaid nail sticker


Az Aquatix trendkiadás nem volt hazánkban kapható, viszont nekem minden vágyam volt a körömmatricák beszerzése. Amikor ott jártam már rég új trendkiadások foglalták el a helyet, majd hosszas nézelődésemben megláttam a körömmatricák közt, hogy ott árválkodik 2 Aquatix. Gondolhatjátok mennyire megörültem, azonnal elhoztam mindkettőt. Különleges alkalomra tartogattam őket, de pénteken annyira rossz napom volt, hogy feláldoztam az egyiket, és az éjszaka közepén nekiláttam (az éjszaka közepén = nem a legjobb minőségű képeim lesznek).



Már maga a csomagolás is a fényes felületével egyszerűen tökéletes. Összesen 14 darab matricát tartalmaz, ami megkönnyíti a helyzetet, hiszen nem mindenkinek egyforma széles a körme, és így van elég választék.


A hátulján van a használati utasítás. Én igazából nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet, mert még régebben néztem erről egy videót (akkor szerettem bele), és emlékeztem minden lépésre (amik amúgy se túl bonyolultak).


Imádom...


Természetesen elég hosszúak a matricák, hogy minden körömhosszra illeszkedjenek, reszeléssel eltávolíthatjuk a felesleges kilógó részt.


Így néz ki egy félkész köröm, rátéve a matrica és lereszelve. Már így is csodás látvány a fényes felületével.


Ilyenek a lereszelt matrica darabkák.


Mivel 14 darabos, ezért természetesen 4 darab matricám maradt.


Nem sikerült teljesen simán egyenletesen felhelyezni a matricákat, nem is koncentráltam erre, hiszen hasonló kiemelkedések lesznek rajta, legalább kicsit rásegítek :D

Magáról a Miss Sporty lakkról nem szeretnék sok mindent írni, az Aquatix trendkiadás lakkjai elfogytak, így egy hasonló színt kerestem a körömlakk kollekciómban. Matrica nélküli állapotban már láthattátok az Indulás. Budapest. Esküvő. Koszorúslány. bejegyzésemben.


Leakartam fotózni sima körömlakkos állapotban, vagy amikor még csak elkezd "repedezni", de annyira elképesztően gyorsan történt, hogy lehetetlen volt, sajnálom, mert igazán érdekes, nem mindennapi látvány.


Ééééééééés KÉSZ!:) Egyszerűen csodálatos, gyönyörű, elképesztő.... Pontosan ilyenre számítottam. Olyan mintha Ursula körmei lennének rajtam A kis hableányból. Azok a repedős kiemelkedések.. Annyira különleges. Még jó, hogy kettőt vettem belőle, így az utolsó darab megmarad egy másik alkalomra. Akkor már lehet nem ezzel a körömlakkal fogom kipróbálni... :)

u.i.: Egyetlen hibája, hogy nagyon hamar és nagyon csúnyán kopik :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése