2014. december 9., kedd

Yes Love: G3-6, Essence colour & go: 114 fame fatal, Rival de Loop Young Nail Colour #22 mystic black


A Yes Love lakkot még Bécsbe vettem, gondoltam karácsony közeledtével jól fog jönni, ez az Essences piros lakk az egyik kedvenc lakkom, a RdeL lakkot pedig pedig szintén a karácsony miatt vettem, meg persze azért, mert próbálgatom most ezt a márkát.



Karácsonyra hangolódó körmöket szerettem volna varázsolni magamnak, de sajnos nálam a karácsony gyásznap is, ezért kapott helyet a fekete szín. A Yes Love körömlakkot 3 rétegben tettem fel, gyorsan száradt, csodás arany, ezüst és piros csillámok kaptak helyet benne, az arany csillámokból nagy és kicsi egyaránt. Igazi karácsonyi lakk. Az RdeL lakk 2 rétegben fedett igazán, szépen fénylik, túl folyósnak találom, de az árát mindenképpen megérte (400 ft), bár fekete lakkból lehet beszerzek inkább egy Essencet, és az RdeL-oknál körülnézek még más színek után kutatva. Az imádott piros Essence lakkom tökéletesen fed 1 rétegben is, az egyik kedvencem, bármikor örömmel festem ki vele a körmeim, és már többször újravettem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése