2014. december 31., szerda

2014-es kedvencek


Összegyűjtöttem az idei kedvenceimet, amikről a következő évben sem fogok lemondani..



A The Body Shop málnás testvaja egy álom és sokáig érződik a bőrön, felvidítja a borús reggeleket: TESZT
Nagyon száraz volt egy időszakban a bőröm, valószínűleg a sok sminkeléstől, de szerencsére megtaláltam rá a megoldást a Nivea Make-up Starterben: TESZT


A kedvenc parfümöm Katy Perrytől a Killer Queen, egyszerűen odavagyok érte: TESZT


A Catrice pirosítói még mindig verhetetlenek, érdemes beszerezni belőlük párat.
A szemöldökfilcet még kint vettem Bécsbe, csodákat művel, és tökéletesen formáz. Majd hozok róla tesztet :)


A Catrice Camouflage a korrektorok királynője már jó ideje, és nem igazán akad vetélytársa.
A Catrice All Matt Plus alapozóját már nem is tudom mióta használom, szerintem több, mint 1 éve, és eszembe sem jutott lecserélni: TESZT


A kedvenc körömlakkom régóta az Essencetől a 114 fame fatal. Annyiszor beszéltem már róla, és már annyiszor újravettem, hogy bármikor eltudnám fejből mondani az árnyalat számát és nevét: TESZT
Az Essence Long Lasting szemceruzáját szerintem nem kell bemutatnom. Nem drága, és jó minőségű.


Bár nem gondoltam volna, de az AVONtól is lettek kedvenceim, pedig nagyon ritkán rendelek onnan. A piros LUXE rúzs tényleg igazi luxust sugároz, és a színe is csodás.
A szemhéjalapozójuk tökéletesen bevált, bár mostanában szárazabb lett a bőröm, ezért nincs akkora szükségem rá.


A Catrice az a márka amelyik tökéletes rúzsokat gyárt, természetesen innen lett a legnagyobb kedvencem. Látszik, hogy már milyen kevés van benne, amikor újonnan veszek egy rúzst, akkor pár napig csak azt használom, utána váltok, de ezt több hétig is használtam úgy megszerettem. Kifutótermék lett, remélem tudok még beszerezni belőle.: TESZT
A kedvenc highlighterem is természetesen a Catricetól került ki. Ez egy limitált trendkiadás darabja, maga a mennyország. TESZT


A Rimmel Stay Matte púdert használom mindig a Catrice alapozójához. Tökéletesen kiegészítik egymást.


Már kifogyóban van a L'Oréal Miss Manga szempillaspirálom, de nem vettem újra. Nagyon jó ez a szempillaspirál, a legjobb, de annyi van itthon, hogy muszáj elhasználnom azokat is. TESZT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése