2015. január 1., csütörtök

Szilveszteri körmöm :)

Essence nail art special effect! topper 17 only purple matters Rival de Loop Young #22 mystic black

Az RdeL lakkokat próbálgatnám mostanában, már beszereztem jó párat, de valahogy mindig csak a feketéig jutok..



Érdemes beszerezni a márkától lakkokat, főleg amikor akciósak, hiszen nem egy noname lakkról beszélünk, hanem egy drogériás márkáról, ami több megbízhatóságot sugall, és olcsóságához képest igazán jó. A lila csillámos Essence lakkom kifutótermék volt azt hiszem fél éve, de csak most próbáltam ki először.
Nem is tudom hány éve volt utoljára fekete a körmöm.. Volt egy időszak amikor mindig feketére festettem, nemrég pedig nem is volt megtalálható a fekete szín a körömlakkjaim között. Változunk.. Tegnap az ötlött a fejembe, hogy feketén akarom látni a körmeim, és nem hagyott nyugodni a gondolat amíg meg nem valósítottam. Persze unalmas lett volna egyszerűen feketén, ezért feldobtam ezzel a csodás lila csillámos lakkal. Ezek hatására természetesen a sminkem is lila-fekete volt :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése