2015. január 28., szerda

Essence Effect Eyeshadow


Már régóta vágytam ezekre a (nevezzük őket:) krémes szemhéjfestékekre, de egy időre feledésbe merültek, majd amikor megláttam, hogy kifutótermékek lettek, eszembe jutott, hogy 'jé én ezeket kiakartam próbálni..'. Ilyen ez ha sok smink után vágyakozunk.. Már egy ideje megvannak, de a rossz fényviszonyok miatt nem tudtam őket rendesen befotózni, viszont ma végre sikerült!:)




6 féle színben kapható, ebből 3 volt ami igazán közel állt hozzám, a 01 eagypt's treasure, 02 brazil's sunset és a 06 UK's stonehenge. A nevükből is sejteni lehet, hogy milyen színeket rejtenek. Egy átlátszó műanyag dobozba vannak csomagolva, ami nem túl szemet gyönyörködtető, viszont így pillesúlyúak, ezért bárhová könnyen magunkkal vihetjük őket már csak a méretükből is kifolyólag, hiszem körülbelül egy ujjnyi hosszúak. Mint már említettem átlátszóak, ezért pontosan látjuk melyik tubusban milyen szín van, de igazán csak a tubusból kinyomva érvényesülnek ezek a színek.


Egy ilyen kis adagolóból jön ki a krémes szemfesték, és mivel ez is átlátszó, ezért láthatjuk 'hol tart' a szemfesték, így elkerülhető, hogy túl sokat nyomunk ki a tubusból.



Az eagypt's treasura egy barnás-narancsos szín, olyan igazi óarany, kevés csillámmal. Ezen a színen nem igazán látható az effect hatás. Azt hittem ez lesz a kedvencem, de az enyhe narancsos beütés miatt nem lopta be magát a szívembe.
A brazil's sunset lett végül a szívem csücske, ezen már igazán látható az effect hatás és sok csillámmal is büszkélkedhet. Ez egy világosbarna szín, nagyon világos arany effecttel. Huu úgy érzem még így se jellemeztem elég jól a színét.. Egy csodás pezsgőszín..  Na jó ezz az a tipikus smink amit látni kell! Egyszerűen gyönyörű..
A UK's stonehenge-nek van a legárulkodóbb neve, nem csak a tubusban látható, hanem sejthető is, hogy egy szürke-ezüst árnyalatot takar. Talán ez a leggyengébb a 3 közül, nem eléggé pigmentált. Ezen is, mint az előzőn, látható az effect hatás és ugyanúgy sok csillám van benne. Ez számomra az az esti smink kellék, amivel megigazítod a szórakozóhelyen/egyéb helyen a sminked ha már úgy érzed összegyűlt a redőkben, ezért nem kell magaddal vinned az egész palettát, vagy nem kell ecsettel küszködnöd.

Mindhárom szemfestékről elmondható, hogy várni kell kicsit míg megszáradnak, hogy biztosan ne gyűljenek össze a redőkbe. Ha ezt betartjuk, nagyon tartósak lesznek, egész nap fent maradnak. Nem egy CT-k ezért alvásnál teljesen lekopnak (tegnapelőtt véletlen így aludtam el). Tökéletesen eloszlathatók az ujjunkkal, és a száradások után építhetők, de szerintem nincs rá szükség.



Nagyon erős dörzsölés után sem koptak le teljesen a színek, csak sminklemosóval lehetett leszedni, ami igazán jó jel.

Összességében szerintem nagyon jó szemfestékek, érdemes beszerezni belőlük a nekünk tetsző színeket!:)

A kedvencemmel, a 02 brazil's sunset-el ki is sminkeltem magam most egy fotó erejéig: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése