2015. január 24., szombat

Szerzemények mostanában


Szemfesték tesztekkel akartam készülni, de ebben az esős időben olyan rosszak a fényviszonyok, hogy esélytelen jó képeket csinálni, ezért inkább megmutatom miket vettem mostanában..



Ez a zuhanyzás közbeni testápoló kivételt élvez, mert őt még ajándékba kaptam az egyik barátnőmtől. Sose használtam még ilyen testápolót, bár alapból testápolót is ritkán használok, szerencsére nincs még túl nagy szüksége rá a bőrömnek.


Ezt a két kis palettát a leértékelésen vettem 350-350 Ft-ért. Ezekről is akartam teszteket hozni, reméljük minél hamarabb sikerül. A paradise nem annyira az én világom, de a candies-ért odavagyok. 


Nagyon rég kinéztem magamnak ezeket az Essence-es krémes szemfestékeket, most végre a birtokomban vannak. Már alig várom, hogy összehasonlító tesztet csináljak!:)


Most lesz a szalagavatóm, és erre az alkalomra tökéletesnek találtam ezeket a körömdíszeket. Remélem csodás körmöket varázsolok majd magamnak, természetesen lefotózom nektek mit hoztam össze.


A Miss Sporty lakkok le voltak értékelve, legalábbis ez volt kiírva, majd a pénztárnál kiderült, hogy mégse (többet se.....). A lényeg, hogy pótoltam a kifogyóban lévő darabokat, már rég használtam 'nem a beszáradás közelében járó' Miss Sporty lakkokat, nem is igazán emlékszem rájuk, de majd látjuk megérte-e...


A rózsaszín Miss Sporty lakkal és ezzel a Lovely lakkal elképzeltem egy csodás manit, úgyhogy jönnie kellett velem.


Balról az első egy Kulka lakk, még sose használtam ezt a márkát, bevallom, az ázsiában vettem, de ahhoz képest 400 Ft biztos volt. Remélem nem azt fogom kívánni, hogy inkább vettem volna egy RdeL lakkot. :D
A S-he lakkok egyre jobban belopják magukat a szívemben, már a téglatest alakú csomagolásukért odavagyok, ez a holo lakk pedig teljesen levett a lábamról.
Az Astortól ez az első lakkom, kíváncsi leszek mit tud..


A bal felső sarokban szintén egy olyan lakk van, amit az ázsiában vettem. Nem tudtam ellenállni neki. Rózsaszín lakkban fekete pöttyöcskék, csak fedjen is jól!
Alatta egy RdeL körömdíszítő található, gyümölcs lapok vannak benne, nagyon cuki. :)
Már régóta vágytam egy L'Oréal lakkra, a leértékelésen 5-öt is sikerült beszerezni, ezek közül egyedül a zöld ami nagyon nem én vagyok. Már nagyon várom, hogy lássam megér-e darabja 1000 Ft-ot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése